Klacht: Verkeerde schoenen ontvangen.

op 12 oktober 2017 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Ik heb op 27-9-2017 de volgende bestelling gedaan:

Timberland Adventure 2.0 – Heren Boots
Aantal: 1
Maat: 44
SKU: 314625397204100
Kleur: Black-White
€ 59,99

Ik kreeg echter andere schoenen dan besteld, en heb hiervan via de mail melding gemaakt en gevraagd waar ik de verkeerde artikelen naar toe moest sturen. Hierop volgde naar mijn mening een zinloze mailwisseling, de schoenen kunnen niet eerder teruggestuurd worden, dan wanneer het magazijn de foto’s in behandeling heeft genomen.

Ik begrijp niet goed waarom het magazijn het eerst in behandeling moet nemen, de schoenen moeten hoe dan ook retour. In de laatste mail wordt zelfs gezegd dat de zaak niet in behandeling wordt genomen als ik ze wel terugstuur. Hoezo, het is niet goed.

Zie bijgevoegde mailwisseling. De schoenen heb ik inmiddels via een kiala punt retour gezonden.

Ik ben tevreden als ik de juiste schoenen alsnog ontvang. 2 dagen daarvoor heb ik dezelfde schoenen nog in ander kleur besteld(ook bij Footlocker) en ontvangen. Zijn mooie schoenen en zitten lekker.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TRetz