Klacht: Verkeerde ruitenwissers en extra hastle

Ruitenwissers besteld bij mr auto. Extra dure van Bosch. Maar degene die geleverd zijn, passen absoluut niet. Nou moeten we eerst een mail sturen, dan moet het opgehaald worden voor 7,95, terwijl we al 12,95 verzendkosten betaald hebben. Zo ontmoedigen ze je wel!

Goede ruitenwissers, vrijheid van postbedrijf om het pakje te retourneren zodat we niet thuis hoeven te blijven!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mister Auto Webshop over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mister Auto Webshop in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mister Auto Webshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mister Auto Webshop

Heeft op 13 juli 2016 om 07:31 geantwoord

Beste mevrouw Vening,

Hartelijk dank voor uw reactie op Klacht.nl. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Het spijt ons te vernemen dat het onderdeel niet juist is. Wij nemen het onderdeel graag retour. Voor de retour van onderdelen vindt u de retourbon met instructies in uw account onder Mijn retouren/Retourprocedure/Ik print geplaatst. Na retourontvangst volgt de restitutie.

De retour wordt uitgevoerd door DHL. Procedure: Inpakken, 2x bon printen: retourbon in de doos; verzendbon op de doos plakken en afgeven bij postkantoor.

Het onderdeel kan kosteloos geretourneerd worden. Wij hopen u spoedig weer op onze website te mogen begroeten.

Paul Darcy

Alle klachten die gemeld zijn door Nicole72