Klacht: Verkeerde route buschauffeur

op 11 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus 84 gaat normaal gesproken door Norg richting Assen. Nu de weg er in Norg uitligt is dit wat lastiger. Ik heb de app 9292 goed in de gaten gehouden of de bus wel naar Norg ging. Dit was wel het geval alleen kon ik uitstappen bij vervangende haltes. Dit leek me geen probleem. Tot ik in de bus stapte vanochtend. De bus sloeg heel Norg over en ging via een andere weg naar Assen. Nu heb ik betaald voor een hele rit naar Assen terwijl ik alleen maar naar Norg hoefte en nu mis ik mijn stage uren. Aangezien ik om 10 over 9 in Norg zou zijn en nu eerst moet wachten tot er om 10 uur weer een bus naar Norg gaat.

Ik zou graag excuses willen en willen voorkomen dat dit weer gebeurd door betere en duidelijke informatie.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 11 juli 2017 om 10:20 geantwoord

Beste Maritvanraaij,

Niet leuk om te lezen dat de buschauffeur een verkeerde route heeft gereden. Ik geef dit door in de regio. Voor de extra kosten door deze langere rit adviseer ik je om het restitutieformulier op onze website in te vullen: http://bit.ly/2uLLTTv

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2qME1Pv.

^JK
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Maritvanraaij