Klacht: verkeerde reparatie diagnose

op 03 oktober 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

stofzuiger op aanraden van Philips naar E-care gestuurd voor reparatie.
van e-care ontvang ik een reparatie raport waarvan ik vermoed dat ze de stofzuiger nooit open gehad hebben om te bekijken waar de storing vandaan komt. de diagnose was printplaat, snoer en knopje vervangen.
ik ging niet accoord met reparatie en heb de stofzuiger weer ontvangen.
vervolgens zelf gedemonteerd en tot de conclusie gekomen dat het sleepcontact van het oprol mechanisme kapot is.
hierop philips gebeld maar die zeggen dat ik de stofzuiger terug naar E-care moet sturen voor reparatie. echter geen vertrouwen meer in E-care

Gewenste Oplossing:

als toe gegeven wordt dat de stofzuiger nooit open geweest is voor diagnose en mij vervolgens een nieuw oprol mechanisme toe sturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door p cosijn