Klacht: Verkeerde producten geleverd

mw Naastepad op 23 februari 2021 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen week(4 februari) heb ik gordijnen besteld voor mijn nieuwe huis. De bezorgtijd zou 3 werkdagen zijn. Verrassend genoeg was de bezorger zaterdag 6 februari al onderweg. Mijn man heeft de dozen aangenomen van de bezorger. Toen we goed naar de dozen gingen kijken bleken dit geen gordijnen te zijn maar een bureau. De doos een klein stukje opengemaakt( wellicht in verkeerde doos gestopt) maar bleken helaas echt bureau onderdelen te zijn. Ik heb direct proberen contact te zoeken met VidaXL maar waren in het weekend niet te bereiken. Via de chat kon ik het wel proberen. Dit was een computer die aan het woord was en werd automatisch vertaald vanuit het engels. Meerdere keren bestellingnummer etc. doorgegeven maar werd uiteindelijk uit chat gegooid. Dit heb ik meerdere keren geprobeerd maar zonder resultaat. Wel kreeg ik een automatisch bericht dat ik binnen 12 uur een mail van ze kreeg. Dit is niet gebeurd. Maandag direct gebeld. Een uur aan de telefoon gehangen, vervolgens werd ik eruit gegooid tot twee keer aan toe.

Gewenste Oplossing:

Als de kartonnen dozen met inhoud uit mijn huis zijn. Deze moeten worden opgehaald, zijn te zwaar om weg te brengen. Als de gordijnen klaar liggen wil ik die direct hebben anders geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

1 jaar geleden - Beste mw Naastepad, Ik hebben je proberen te bellen maar helaas was u niet beschikbaar. Ik probeer het op een later tijdstip nogmaals. Met vriendelijke groet, Martijn vidaXL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 25 februari 2021 om 11:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Bedank voor het telefoongesprek van zojuist.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Mocht je nog vragen hebben, vernemen we deze graag van je.

Met vriendelijke groet,

Martijn
vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door mw Naastepad