Klacht: Verkeerde producten, geen levering!

op 19 oktober 2016 over Baby-Dump.nl in de categorie Babykleding

Eind september bestelde we in de winkel te Mechelen onze babykamer, park en kinderwagen + maxi cosi. We zouden telefoon krijgen wanneer deze geleverd zouden worden. Afspraken worden totaal noet nageleefd, verschillende mensen zeggen verschillende dingen. Uiteindelijk na veel rondbellen zouden ze maandag 17/10 de bestelde goederen leveren. Aangezien we in de winkel al 780€ betaald hadden dienden we de restwaarde nog te betalen. Aangezien we al zoveel problemenb hadden om de goederen thuis te krijgen wenste ik pas over te schrijven als ik de bevestigingsmail ontvangen had, ik zou de chauffeurs dan ook een betaalbewijs van de bank afgeven. Zowel in de winkel als de dame van het camlcenter bevestigde mij dit. TOT 17/10! De chauffeurs hebben enkel de buggy afgeleverd, want een betaalbewijs mogen ze blijkbaar niet aannemen ?! Tot slot is ook de bestelde maxi cosi niet aanwezig en de grati luierzak die ons beloofd was ook niet! Deze zou blijkbaar in de winkel te Mechelen geleverd zijn. Op de beloofde dag heb ik dus nog mijn bestelde goederen niet! Kom ik in de winkel aan, blijkt dat ze de verkeerde maxi cosi besteld hebben!!

Dinsdag 18/10 terug contact opgenomen met het callcenter om te vragen of de goederen zo snel mogelijk geleverd kunnen worden. Beweerde de zeer onvriendelijke dame nog dat ik loog over dat betaalbewijs want dat het niet kan kloppen dat ze deze info meegeven. Moet ik ook nog eens horen dat het geld maandag wel degelijk op hun rekening stond! Tot op heden heb ik wel een grote soms geld betaald en heb ik enkel maar mijn buggy mogen ontvangen!!

Ik zal pas tevreden zijn als ik eindelijk al de bestelde goederen (en juiste!!) ontvangen heb. Om te betalen moet je wel snel zijn, maar de correcte service bieden lijkt zeer moeilijk! Ik stel me nu zeer grote vragen bij de geboortelijst die we bij jullie gelegd hebben. Ik hoop dat de mensen WEL de correcte goederen ontvangen die wij wensen!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Baby-Dump.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Baby-Dump.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Baby-Dump.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Baby-Dump.nl

Heeft op 20 oktober 2016 om 15:18 geantwoord

Gebeld met mevrouw, is inderdaad mis gegaan bij de betaling, deze was later binnen dan de levering gepland stond en door een foutieve info van onze zijde is er daarom niet geleverd. Klant onze excuses hiervoor aangeboen en nieuwe afspraak gemaakt om te leveren bij de klant en klant krijgt een leuke attentie opgestuurd ivm de overlast.

Alle klachten die gemeld zijn door Vekemans Julie