Klacht: Verkeerde product en te laat levering

op 19 mei 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hierbij wil ik mijn ongenoegen uiten omtrent de stiptheid van de bestelling die ik heb gedaan. Ik had een Polo Shirt besteld en na 3 weken krijg ik een polo blouse. Wat een prutsers. Vervolgens heb ik gebeld met de klantenservice waarbij ze zeggen dat ik een retour aanvraag moet doen. Maar ik krijg de polo shirt alsnog niet opgestuurd. Echt jammer dit nooit meer hier iets bestellen en ik raad het iedereen af

Gewenste Oplossing:

De juiste product ontvangen in de maat L die ik had besteld en op tijd. Ook een compensatie voor de wachttijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Koopjedeal.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 24 mei 2016 om 11:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Muzaffer,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat uw bestelling verkeerd is geleverd.
Wij versturen jaarlijks ruim 1 miljoen bestellingen, helaas gaat er wel eens wat mis, waar mensen bij betrokken zijn.
Onze oprechte excuses hiervoor.

Ik zie dat uw retour-aanvraag inmiddels goedgekeurd is.
U heeft de instructies ontvangen om het pakketje gratis naar ons retour te zenden.
Wanneer wij het pakketje ontvangen hebben, zullen wij nagaan wat de gewenste oplossing is en dit realiseren.

Ter compensatie van de vertraging heeft u zowel een flyer gehad met een kortingscoupon als een pen met een kortingscoupon.
Tevens hebben wij ook een gratis kraskaart bij de zending gevoegd waar u 100% prijs heeft.

U wordt op de hoogte gehouden per mail over de status van uw retourzending.

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door Muzaffer Atasoy