Klacht: Verkeerde prijskaartje

op 16 september 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Prijskaartje en prijs in kassa niet hetzelfde. Prijskaartje goedkoper. Kassa prijs dus duurder. Ik kreeg het artikel niet voor de prijs die op het kaartje stond. Is niet de eerste keer dat me dit overkomt. Was een Spaanse prijs op het kaartje gaf medewerkster aan. Moet niet gekker worden. Als consument heb je volgens mij recht op de prijs die op het artikel is aangegeven. De verkoopster deed enorm veel moeite het kaartje ook nog eens snel van het artikel te trekken. Zit de NL prijs dus onder het stickertje. Ik kreeg het artikel niet voor de lagere prijs. dan moest ik het maar laten hangen. Ik ben vaste klant maar zo ontevreden hierover. Dat gedoe met die prijzenstickers. label dan met de landenprijzen op 1 kaartje. Probleem opgelost. Ik voel me gewoon beetje beetgenomen.

Geef klant artikel mee voor de prijs op het kaartje. Let op voordat je de winkel bijvult. Geen discussie aan de kassa. Voor Zara ook niet leuk en de medewerkers vliegen ervoor.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ZaraBon