Klacht: Verkeerde prijs op 3 zitsbank

op 01 mei 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Er staat een 3 zits bank al 14 dagen met Korting van €419 voor €329 met de maten er bij! de verkoopster hielpt ons en wij wilde een andere kleur, dat kon en gingen we akkoord maar wel voor de zelfde prijs.
Met afrekenen zei ze wat raar hij kost €689, er kwam een jongen bij …en zei U begrijpt het niet dit is de prijs van een anderhalf zit, waarop ik zei dan is dat U fout de maten staan erop van de 3 zitter. Bij Leen Bakker kunt je alles verwachten Meneer, misschien was het een show model dat hij met flinke korting weg mocht, dat kunnen de klanten toch niet ruiken? Onze vraag is: als de prijs fout is en de maten goed moeten ze hem daar voor verkopen….

Wij hadden tevreden geweest, als de verkoopster ook had geweten dat het een verkeerde prijs was, en zeer zeker van die jongeman die van boven kwam, dat hij de fout had toe gegeven, en SORRY daarvoor ik ga het er met mijn baas over hebben en U hoort van ons! Volgen Radar moet een winkelier iets verkopen met de prijs en de maten die er op staan! En de jongeman was vrij nerveus....omdat hij zelf die fout had gemaakt!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door emna2010@msn.com