Klacht: Verkeerde prijs aangegeven

op 21 juni 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er stond op een verkeerde prijs aangegeven op een bord, een zeer leuke prijs, wat mij nogal onwaarschijnlijk leek, dus vroeg ik aan een medewerker om bevestiging en die zei dat het klopte. Bij de kassa rekenden ze echter een hele andere prijs… Bleek dat het verkeerd stond aangegeven. Ze gingen het controleren en inderdaad stond het verkeerf aangegeven. Ze haalden het bord weg en verrekenden alsnog de volle prijs zonder enige excuses. We werden niet al te subtiel afgescheept en daar ben ik zeer ontevreden over.

Gewenste Oplossing:

Als de medewerkers hun excuses hadden aangeboden en de prijs die stond aangegeven hadden verrekend of het product gratis hadden meegegeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. van der Voort