Klacht: Verkeerde pakketje

op 12 augustus 2016 over Kiabi.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling geplaatst voor 6 topjes die bij iemand anders bezorgd zijn lees ik hier.
De bestelling van deze persoon (broek,shirt,riem)is bij mij bezorgd vandaag!
Graag een oplossing voor dit probleem.
Telefonische klantenservice is er niet.

Gewenste Oplossing:

Verzendskosten moeten betaald worden door Kiabi en ik wil mijn eigen bestelling!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiabi.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kiabi.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kiabi.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kiabi.nl

Heeft op 12 augustus 2016 om 14:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag MA Hoogland ,

Onze excuses voor dit ongemak .

Ik zie dat mijn collega u vandaag heeft terugbetaald . U zult ook binnekort een kortingscode ontvangen om opnieuw te kunnen bestellen .

Helaas kunnen wij u geen ander bestelling sturen .

Nogmaals onze excuses .

Met vriendelijke groeten ,

Joy , medewerkster Kiabi . nl

Reactie van de melder van de klacht Cataleya123

7 maanden geleden - Ik ben tevreden met deze oplossing. Mijn geld wordt terug betaald. Ik hoef de verkeerde artikelen niet terug te sturen en kan opnieuw mijn bestelling plaatsen. Mvg.

Alle klachten die gemeld zijn door Cataleya123