Klacht: Verkeerde pakketje gekregen

op 22 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb 16 november een aantal dingen besteld bij miniinthebox.com, maar heb deze nooit gekregen. Wel moest ik na ongeveer 35 werkdagen een pakketje ophalen bij het postkantoor, wat een pakketje van iemand uit Frankrijk bleek. Een week geleden heb ik dit gemeld bij de klantenservice, maar hier een standaardantwoord op gekregen waar ik niks mee kan. Daarna heb ik geprobeerd het pakketje dat eigenlijk naar Frankrijk moest, te retourneren maar dat zou me dan ruim 10 euro kosten, en aangezien ik nog geen antwoord heb ga ik het ook niet retourneren, misschien krijg ik het geld dan wel niet terug.

Ik wil of mijn geld terug en een vergoeding voor het retourneren van het pakketje, of ik wil dat ik het pakketje kosteloos terug kan sturen en dat ik mijn eigen bestelling alsnog krijg.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 08:47 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak, we zoeken graag met u naar een passende oplossing.

Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

De Klantendienst
MiniInTheBox

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door maccie9