Klacht: verkeerde pakket

op 04 september 2016 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 05 september 2016 om 09:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Aisha,

Wij vinden het vervelend dat je een foutief boekenpakket hebt ontvangen.

In de bestelling kunnen wij zien dat jij zelf zorg en welzijn hebt besteld. Voor het retourneren van je boekenpakket willen wij je doorverwijzen naar onze website. Via je persoonlijke klantomgeving kun jij je retourzending aanmelden en met het retourformulier je pakket retourneren.

Hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door aishadenhaag