Klacht: Verkeerde onderdeel ontvangen en ook nog zonder motor

Ik heb een complete remklauw besteld en krijg maar de helft van het onderdeel geleverd (zonder motor) ook nog van een ander merk .en het lijkt wel alsof het onderdeel al gebruikt is (gereviseerd ) nu moet ik nog eens!!! 60 Euro betalen omdat ik nu niet op tijd ben voor de herkeuring .kan hier heel kwaad om worden .hartstikke bedankt mister auto dit was toch de laatse x ik ga ook iedereen die ik ken deze site afraden .echt spijt dat ik jullie vertrouwde

Als ik het goede complete onderdeel krijg geleverd vooor 11 juli zodat het me niet 60 Euro extra kost moest ook al 200 Euro betalen voor een half onderdeel

Reactie van de melder van de klacht Kundo

10 maanden geleden - Ik heb inmiddels de oude remklauw gangbaar gemaakt .ik stuur het foute onderdeel gewoon terug naar mister auto.nl. en de volgende x bestel ik ergens anders .probleem opgelost

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mister Auto Webshop in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mister Auto Webshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mister Auto Webshop

Heeft op 13 juli 2016 om 07:26 geantwoord

Beste mevrouw Kerstens,

Hartelijk dank voor uw reactie op Klacht.nl. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.
Het spijt ons dat u niet tevreden bent. Het onderdeel kan geretourneerd worden voor een terugbetaling. U ontvangt bericht van ons zodra wij het pakket ontvangen hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door Kundo