Klacht: Verkeerde of geen bezorging Telegraaf

op 03 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot 28 augustus a.s. heb ik een abonnement op de Telegraaf lopen, maar vandaag ontving ik geen Telegraaf en werd wel verrast met twee Brabants Dagbladen. Daar kan ik niks mee, omdat ik bewust nu geabonneerd ben op de Telegraaf. Graag asap één exemplaar in de bus!

Gewenste Oplossing:

Vandaag nog een levering van de Telegraaf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 04 augustus 2016 om 14:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte De Kroon,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u gisteren De Telegraaf heeft moeten missen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. Zij gaan er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wenst verloopt.

Ter compensatie verlengen wij uw abonnement met een dag, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht heeft.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door hdkroon