Klacht: Verkeerde messen

op 25 augustus 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Tijdens de messen-actie van de Albert Heijn heb ik met veel moeite alle messen van de set verzameld. Vervolgens heb ik het blok er bij gehaald. Tot mijn verbazing paste twee van de messen niet in het blok. Vervolgens heb ik het blok terug gestuurd. Er is naar het blok gekeken en er bleek niks mis mee te zijn. Nu heb ik nog een keer naar de messen gekeken en zag tot mijn grote verbazing dat twee messen niet van het zelfde merk zijn. Ik heb de messen gewoon bij de Albert Heijn gehaald dus snap ook niet goed hoe de verkeerde messen daar terecht komen maar ze komen zeker uit het actie schap. Nu heb ik de Albert Heijn een bericht gestuurd met de vraag hoe en wat maar heb nul respons gekregen. Voor een set die dus danig veel geld kost om bij elkaar te sparen vind ik deze afhandeling behoorlijk belabberd.

Graag zou ik de messen als nog willen ontvangen, ik kan de verkeerde messen terug geven indien gewenst.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Susan C