Klacht: Verkeerde matras

op 03 september 2018 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

Op 24 augustus is mijn decubitus matras kapot gegaan.
Ik kreeg een vervangende matras thuis die veel te klein was voor mijn bed. Gebeld of ze deze wilde vervangen voor de juiste matras.
Toen kreeg ik een Domus 4 matras de nieuwste van de nieuwste , hier zakte ik in weg.
Wederom gebelt toen kreeg ik de CuroCell area Zone Matras dit is een stadium 1 matras een soort schuimmatras.
Ik ben bedlegerig en ik kan me zelf niet omdraaien.
Hier heb ik het hele weekend op gelegen met alle pijn due daarbij komt kijken.
Weer gebelt of ik de Dynaflo 8000 mocht krijgen omdat mijn adviseur die heeft voorgesteld.
De nieuwe matras werd geleverd en tot mijn verbazing was het wederom een Dormus 4, na een telefoon gesprek met Medipiont werd mij verteld dat de chauffeur een fout had gemaakt en de verkeerde had geleverd.
De volgende dag zou de juiste matras geleverd worden.
Dit was afelopen vrijdag.
Maar ook deze is ontzettend hard en niet zoals de matras die ik had voor dat die kapot ging.
Dus heb ik weer contact opgenomen met Medipoint werd mij dood leuk verteld dat dit echter de laatste matras is die zij leveren.
Dat vind ik Schandalig! Dat ik de schuld krijg voor het steeds leveren van de verkeerde matrasen !
En dat ik hierdoor onnodig pijn moet lijden.
Ik zou dan ook de JUISTE matras willen zonder dat daar een ultimatum aan wordt gesteld.
Ik zou eigenlijk contact willen hebben met de directie van Medipiont over deze handelwijzen

Als ik mijn eigen matras weer terug heb die ik van januari tot augustus heb gehad en die helaas kapot is gegaan.

En contact met de Directie !!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar medipoint over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door medipoint in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat medipoint een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

medipoint

Heeft op 13 september 2018 om 10:20 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Lydiameershoek