Klacht: Verkeerde mail bestelling

op 16 mei 2020 over Rituals in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week heeft mijn partner een bestelling geplaatst voor mijn verjaardagMoederdag als verrassing. Hij heeft zelf een account aangemaakt en daarmee besteld. Alleen ik kreeg een mail met de bestelling en afhaal dat mijn pakket voor mij klaar ligt bij het ophaalpunt. Weg verrassing!
Duren producten besteld en netjes gemaild en ge-appt maar geen reactie! Mijn vriend heeft ook contact proberen te zoeken maar geen reactie?! Wel elke keer een automatisch bericht: het is druk,mocht u ons nog nodig hebben laat het ons weten…?!?!? Erg slordig en ongekend voor zo’n bedrijf waar we een hoop geld aan uitgegeven hebben in al die jaren!

Gewenste Oplossing:

Zoiezo een reactie en uitleg. Misschien een compensatie voor mijn partner.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rituals

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rituals nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bianca2427