Klacht: Verkeerde mail adres door gegeven en geentickers ontvangen of mail maar wel betaald

op 03 juli 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hi, ik heb 2 kaartjes via viagogo gekocht maar heb mijn mail adres verkeerd ingetoetst. Ze hebben geld van mijn rekening eraf gehald maar steeds niks gehoord. Er is geen mail adres of telefoon nummer van viagogo. Wat moet ik doen?
Verkeerde mail aldres was pouria.sorush@hotmail.nl
Maar de goeie is pourya.sorush@hotmail.nl

Gewenste Oplossing:

Ik heb 146 euro betaald en heb steeds geen kaartjes. De kaartjes zijn voor de bitch 14 oct

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pouria