Klacht: Verkeerde maat ontvangen

op 25 mei 2020 over Kachelruitjes.nl in de categorie Internetshops - Interieur

Een ruitje besteld maar niet in de juiste maat ontvangen. Wij moesten zelf maar een bedrijf vinden die dit voor ons wilde bijsnijden. Hier hebben wij toch even om moeten zoeken omdat niet ieder bedrijf dit wilde doen, het risico op barsten van het glas was aanwezig. Kachelruitjes gaf aan dat zij eventuele kosten wel wilden vergoeden. Nadat wij eindelijk een bedrijf hadden gevonden, kwamen wij erachter dat er toch een barst in glas was ontstaan. De aanpassing was dus niet gelukt, daarom wilden wij graag, zoals besteld, een nieuw ruitje ontvangen. Verschillende mailtjes verstuurd naar het bedrijf, of geen reactie, of één in heel slecht Nederlands. Het bedrijf zit waarschijnlijk in Frankrijk. Daarnaast hele slechte service, ik kreeg gewoon een NEE en daarna nooit weer wat van gehoord. Ik zou zeggen, niet bij bestellen. Wat een teleurstelling.

Ik zou tevreden zijn wanneer ik een nieuw ruitje ontvang.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kachelruitjes.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kachelruitjes.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CvdB123