Klacht: verkeerde maat gordijnen

op 14 november 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Gordijnen laten maken bij levering blijken deze niet op de juiste maat gemaakt te zijn en stiksels laten los.

Hiermee terug gegaan,klacht is door verkoopster en haar leidinggevende gegrond verklaard en er zou contact met ons opgenomen worden voor een oplossing.

Na een tijdje niks gehoord te hebben werden we gebeld dat de gordijnen klaar waren.

Thuis aangekomen waren de stiksels gemaakt maar bleken de loodjes uit de gordijnen gehaald te zijn en is er niks gedaan aan de verkeerde breedte.

Wederom terug gegaan nu kwam de leidinggevende van de leidinggevende
en wimpelde alle klachten weg want bij het meten van een gordijn moet je niet de breedte van het gordijn meten maar van het eerste naar het laatste haakje en dan mag er nog 5cm bijgeteld worden en is er ook nog een marge van 3 tot 4% die er ook nog bij opgeteld mogen worden(in onze voorwaarden staat alleen dat de gordijnen een hoogte verschil mogen hebben van maximaal 1,5cm)

Aangegeven hier niet mee akkoord te gaan.

Bij het ophalen van de gordijnen waren alleen de loodjes terug geplaatst en wederom weer niks aan de breedte gedaan.

Nu word de fout bij ons gelegd want we hebben nu de boel niet goed opgemeten hiervoor afgesproken dat het door hun word nagemeten zodat dit uit de wereld is.

Bij het meten bij mij thuis bleek dat we de goede maten hadden door gegeven.

Er is in 1 kamer gordijnen opgehangen zodat hij kon zien dat ze veel te breed waren terwijl hij ziet dat de maten niet juist zijn wil hij er niks aan doen en heeft de gordijnen weer meegenomen.

Wij zijn op dit moment ruim 400 euro kwijt hebben geen gordijnen en Leen Bakker wil het niet oplossen.

Het is erg jammer dat je zo behandeld word door een winkel waar je altijd dik tevreden ben geweest en waar we vaker gordijnen hebben gekocht die wel de juiste maat hadden.

We zijn tevreden als we ons geld terug hebben of dat Leen Bakker de gordijnen betaald die we bij een andere winkel kopen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruud van der Wilk