Klacht: verkeerde maat

op 13 oktober 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

1 jaar geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht marjolein van mastrigt

1 jaar geleden - Dat heeft u al

Bericht van Light in the box

1 jaar geleden - Wij kunnen uw naw gegevens niet vinden. Nogmaals wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 18 oktober 2016 om 22:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte marjolein van mastrigt

nav uw verzoek op Klacht.nl het volgende.

Wij hebben u meerdere malen gevraagd naar uw bestelnummer, daar wij u naw gegegevens niet kunnen vinden in ons syteem, zodat wij uw klacht kunnen behandelen.
Helaas hebben wij niets van u gehoord gaan en wij gaan er van uit dat de klacht opgelost is. Mocht dat niet het geval zijn, kunt u gaarne weer een verzoek plaatsen via klacht maar dan gaarne o.v.v een bestelnummer.

Mvrgr.

Jeltje Visser

LITB klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door marjolein van mastrigt