Klacht: verkeerde maat

op 13 oktober 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb een jurk 5xl besteld en krijg een jurk waar nog geen kind in past. Als ik probeer ze te benaderen voor retour sending krijg ik geen gehoor

Als ik in contact kan komen en ze mij kunnen vertellen hoe ik iets terug stuur

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

2 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht marjolein van mastrigt

2 maanden geleden - Dat heeft u al

Bericht van Light in the box

1 maand geleden - Wij kunnen uw naw gegevens niet vinden. Nogmaals wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 18 oktober 2016 om 22:48 geantwoord

Geachte marjolein van mastrigt

nav uw verzoek op Klacht.nl het volgende.

Wij hebben u meerdere malen gevraagd naar uw bestelnummer, daar wij u naw gegegevens niet kunnen vinden in ons syteem, zodat wij uw klacht kunnen behandelen.
Helaas hebben wij niets van u gehoord gaan en wij gaan er van uit dat de klacht opgelost is. Mocht dat niet het geval zijn, kunt u gaarne weer een verzoek plaatsen via klacht maar dan gaarne o.v.v een bestelnummer.

Mvrgr.

Jeltje Visser

LITB klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door marjolein van mastrigt