Klacht: verkeerde loten

op 05 oktober 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

19 september hebben wij loten gekocht in de winkel, contant betaald en wij wilde specifiek 1 oktober loten. toen de trekking bekend was zagen we dat we 10 oktober loten hebben gekregen. De winkelier heeft ons dus verkeerde loten gegeven die zelfs in een envelop van 1 oktober zaten. D winkelier zegt dat het onze verantwoording is om te kijken maar hij stopt verkeerde loten in een envelop van 1 oktober. wij wilde graag 30 jaar lang 10000 euro per maand winnen en daarom kochten we 1 oktoberloten.

ik ben tevreden als ik 30 jaar lang 10000 euro krijg

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Staatsloterij over deze klacht.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 05 oktober 2016 om 08:44 geantwoord

Geachte mevrouw Thissen,

Erg vervelend dat uw verkooppunt per abuis loten voor 10 oktober heeft uitgeprint wanneer u vroeg om loten voor 1 oktober. Helaas kunnen wij uw loten niet voor u terugdraaien en u alsnog deel laten nemen aan de trekking van 1 oktober. Daar de loten worden uitgeprint en verkocht door een medewerker kan het uiteraard is voorkomen dat er een (menselijke) fout wordt gemaakt, ik raad u dan ook aan toch nog even goed te kijken na de aankoop. Indien u nog verdere vragen heeft verwijs ik u hierbij naar het betreffende verkooppunt.

Ik wens u ondanks alles veel geluk in de trekking van 10 oktober!

Cas van Dijk
Team Webcare

Heeft op 05 oktober 2016 om 08:50 geantwoord

heb 2 getuigen die ons 1 oktober loten hebben horen vragen, snap wel dat het probleem bij de winkelier ligt maar ik zou hem als verkooppunt schrappen, hij deed ronduit onbeschoft!

Alle klachten die gemeld zijn door esthertissen