Klacht: Verkeerde levering tegels en afspraken niet nakomen

op 13 februari 2018 over Slimbestraten.nl in de categorie Tuin

We kwamen op slimbestraten.nll tegels tegen en daar wezen bezichtigen. Ze lieten ons direct de tegel zien die we op internet gevonden hadden en we waren meteen verkocht .Er werd ons geadviseerd ze thuis te bestellen. Na de levering ondervonden we dat we een hele andere tegel hebben ontvangen dan die we “na ons weten” besteld hadden. Het bleek dat ze ons een andere tegel hebben laten zien. We hadden meteen een klacht ingediend. Ze kwamen met de oplossing om de stenen om te ruilen en dat wij 75 euro transportkosten moesten betalen. Ik gaf aan dat we het hiermee oneens waren omdat er bij hun een fout is gemaakt. Dit erkende ze niet dus maar akkoord gegaan omdat het voor ons spoed had. We waren een vergoeding aan de tuinman verschuldigd omdat hij nu geen werk had (dit ook duidelijk aangegeven aan mw K. die ons hielp). Na 2 dagen niks te hebben vernomen hebben we om 9.00 uur gebeld. Mw. K was niet bereikbaar en zou mij die ochtend terug bellen. Voor de zekerheid 14.00 weer gebeld en idem dito . Ze zou me terug bellen. Om 15.55 voor sluitingstijd heb ik weer gebeld maar weer niet beschikbaar. Ze had beloofd me nog dezelfde dag terug bellen maar dit is dus niet gebeurt!
Volgende ochtend heb ik gebeld, uiteindelijk kreeg ik K aan de telefoon en die gaf aan dat de levering van de tegels was doorgegeven aan de planning en ze mijn kant op zouden komen.
Weer 2 dagen niets gehoord en weer gebeld. Net als de vorige keer 3x niet terug gebeld. De volgende dag een ander telefoonnummer gebeld en werd aangegeven dat er niets bekend was bij de planning omdat er nog een factuur open stond die ik nooit ontvangen heb. Ik heb boos aangegeven dat ik de factuur direct wilde hebben en meteen zal betalen en de tegels zo snel mogelijk mijn kant op moest komen. S ’avonds ontving ik de factuur, deze direct betaald. Volgende dag weer gebeld en gevraagd of de tegels spoed mijn kant op konden komen. Ze gaven aan dat ze de tegels begin de volgende week zouden leveren en uiteindelijk kwamen ze ermee dat ze donderdag geleverd zouden worden. Dat is natuurlijk niet begin volgende week. Uiteindelijk hebben we pas 13 dagen later de goede tegels ontvangen.
Wij hebben tegels besteld met kwaliteitsklasse B (tinten en formaten kunnen iets afwijken). We hadden oranje/bruinachtige tegels besteld alleen zaten er veel groene tussen . Gebeld maar volgens hun zijn verschil in tinten hetzelfde als kleuren. Het hier maar bij gelaten omdat de tegels gelegd moesten worden.
Verder heb ik ook nog wat afsluitbanden retour gestuurd en er 3 keer achteraan moeten bellen dat ze gecrediteerd moesten worden
Zeer slechte service omdat Mw. K ons onder andere steeds niet terugbelde terwijl ze wist dat wij extra kosten aan onze tuinman moesten maken en dit door hun fout. Hiervoor heb ik ook voor niets een week vrij van werk opgenomen. Verder heeft het allemaal onnodig erg lang geduurd om het op te lossen. Uiteindelijk hebben we ook nog veel tegels ontvangen die er niet totaal op lijken.
Uiteindelijk hierover een klacht bij Slimbestraten ingediend maar ze doen er niets mee.
Hier niet bestellen!!! Leuke prijzen maar erg slechte service.

Ons minimaal ergens in tegemoet komen, erkenning en excuses (de laatste 2 is het nu eigenlijk wel te laat voor. Deze kans hebben we hun al gegeven.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Slimbestraten.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Rembrand1980