Klacht: verkeerde levering/ niet volgens de product informatie.

op 21 juli 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Bestelling binnen gekregen waarbij er producten missen of niet volgens de productinformatie zijn geleverd.

Ik had het volgende 2x besteld; `serveren sets bruidstaart mes bestekzakje / bestek zakje / leveringen zakken set van 20`. Bij ontvangst bleken er te weinig zakjes te zijn geleverd (2 x 10 stuks ipv. 2x 20 stuks)

ook het product : `bruiloft decor 10st 4 inch (15 cm) weefsel pom poms bloem voor dag verjaardag decor monther\’s`. Deze product informatie blijkt niet te kloppen. Ik ging ervan uit dat deze 15cm waren, echter waren deze 10 cm. Hier had ik er ook 2 van besteld.

nalevering van totaal nog 20 servies zakjes en graag de goede maat in de pompoms.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 21 juli 2016 om 21:31 geantwoord

Beste klant,

Onze oprechte verontschuldigingen voor het eventuele veroorzaakte ongemak. Wij zullen onmiddellijk een herzending voor u regelen. U hoeft het product niet te retourneren.

S312285200001
serveren sets bruidstaart mes bestekzakje / bestek zakje / leveringen zakken set van 20 ---- Europese patroon

Begrijp dat de vervangende bestelling wordt verzonden via Airmail, de verzendtijd is ongeveer 10 tot 20 werkdagen.

Zodra we uw bestelling verzenden, sturen we u een e-mail met daarin de naam van de koerier en het referentienummer van het pakket. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Vanessa
lightinthebox.com Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door kayley van Lierop