Klacht: Verkeerde levering en klantenservice telefonisch onbereikbaar

op 11 juni 2021 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Ik heb 16 mei 2021 36 delen Zweeds rabatdeel Douglas zwart 240cm lang besteld en betaald voor 467,64 incl. BTW.
Op 10 juni is het hout bezorgd maar niet in de zwarte kleur. Maar in de onbehandelde uitvoering van die op de Gamma site wordt aangeboden voor 295,84 incl. BTW.
Van Gamma mag ik het blanke hout houden met voor een coulance van 20% van de prijs die ik betaald heb wat neer komt op 374,12.
Echt lager kunnen ze niet gaan zeggen zij via een mail.
Ik heb een paar keer gevraagd of zij mij wilden bellen daar zij zelf wegens drukte telefonisch echt niet te bereiken waren voor ons, maar helaas dat gebeurde niet.
Nou ik zeg maar zo…wie rekenen kan koopt niet bij J…Gamma.

295,84 gedeelde door 2 ( 1 deel voor Gamma en 1 deel voor mij ) en de resterende deel van 319,63 terug storten op onze rekening.
En ik red mij met de onbehandelde hout wat in eerste instantie niet mijn eerste keus was maar wel kan gebruiken.
Daarnaast koop ik bij onze Gamma in Hoogeveen Cetabever palen bielzen carbobruin 5 liter en 2 kwasten.
En ga ik samen met mijn vrouw de komende 2 dagen de 36 delen Zeeds rabatdeel Douglas zelf wel zwart verven. Uiteraard wel alle planken beide zijden en dat alles 2 keer voor een goed resultaat.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NielsSinnige