Klacht: verkeerde levering en afschrijving

op 27 juli 2017 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Ik heb op 24-7 twee horren 2×12,95= 25,90 en een adapter 5,95 proberen te kopen (totaal voor 31,85) Dit kwam niet in mijn mand en kon niet afgerekend worden omdat ik de kleur van de horren (zwart) niet had ingevuld. Op 25-7 heb ik opnieuw 2 horren besteld echter niet 25,90 werd afgeschreven maar 31,85. (op 26-7). Geleverd werden 4 horren en geen adapter.
Omdat maar 1 hor van de 2 bestelde horren past, stel ik voor 3 horren terug te sturen, zodat u een bedrag van 31,85-12,95= 18,90 terug moet storten op mijn rekening NL13INGB0001336155.

Wanneer ik 3 horren terug kan sturen en U 18,90 terugstort.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Reactie van de melder van de klacht T.A.C.M. van der Put

3 weken geleden - Ik trek mijn klacht in omdat ik eerst moet proberen bij koopjesdeal.nl de klacht te laten behandelen. Ook ben ik er niet zeker van of ik voor dit geval een rechtszekerheidsverzekering heb.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 28 juli 2017 om 11:23 geantwoord

Beste,

Vervelend om te vernemen dat de bestelling wat verwarring heeft veroorzaakt. Wij zullen alles even op een rijtje zetten.

Op 26 juli heeft u bij ons een bestelling geplaatst(Bestelling 202185385 | 26 jul. 2017 11:29:46). In de bestelling zitten de onderstaande producten met de daarbij behorende prijzen.

- Set van 2 magnetische anti-insecten horren (2x) € 12,95 (€ 25,90)
- Verzendkosten € 5,95
Totaal : € 31,85

U kunt één set van 2 horren aan ons retourneren. Wij zullen dan het betaalde bedrag aan u crediteren voor een set (€12,95). Het is helaas niet mogelijk om 3 horren te retourneren, omdat wij deze als set verkopen.

Direct hebben wij een retour-aanvraag voor u ingediend om een van de sets terug te sturen. U krijgt binnen 2 werkdagen reactie vanuit de retour-afdeling met instructies.

Wanneer u nog vragen heeft, aarzel dan niet om even contact op te nemen.

Team Webcare
Koopjedeal.nl