Klacht: Verkeerde levering

Uitlaatpakking besteld voor een nissan 100nx 1.6 maar een pakking gekregen voor een 2.0
Mail gestuurd maar krijg als antwoord dat ik geen retour verzekering heb afgesloten en dat de verzendkosten duurder zijn dan de pakking en ik had de nr’s maar moeten controleren.
Mijn menig is dat als ik op de site van mr auto een 1.6 selecteer ik ook de onderdelen voor een 1.6 te zien moet krijgen en niet die van een 2.0 werd ook maar 1 optie geboden.
Het gaat niet om een groot bedrag maar om het princiepe.

Creditering van het aankoop bedrag

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mister Auto Webshop over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mister Auto Webshop in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mister Auto Webshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mister Auto Webshop

Heeft op 02 juni 2016 om 11:05 geantwoord

Beste heer van Oosten,

Hartelijk dank voor uw reactie op Klacht.nl. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.
Het onderdeel kan kosteloos geretourneerd worden voor een terugbetaling. Er is een retourbon in uw account geplaatst, zodra wij het onderdeel ontvangen wordt de terugbetaling uitgevoerd. Wij hopen u spoedig weer op onze website te mogen begroeten.

Alle klachten die gemeld zijn door Chris1966