Klacht: Verkeerde levering

op 27 juli 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tv meubel & dressoir Joost besteld via de webwinkel. Gekozen leveringsdatum 27/07/2015 ingevoerd & het bedrag betaald. Vervolgens krijg ik een bevestiging met leveringsdatum 21/09/2015. Als je de klantenservice probeert te bellen hang je zeker een half uur aan de telefoon. Waarom zou ik een leveringsdatum in september kiezen als ik de meubels direct betaal? Geen service!!

Gewenste Oplossing:

Ik zou de meubels graag z.s.m. geleverd hebben. Zonder extra verzendkosten aangezien ik deze al betaald heb. Krijg ik de meubels niet eerder? Dan zou ik de bestelling willen annuleren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door K.Eggen