Mijn Klacht:
Een bestelling geplaatst bij koopjedeal: 2 ladersets en 12 t-shirts. Ontvangen: tandenborstels en de T-shirts met bijgeleverd foldertje dat de klant koning is en 3 manieren om koopjedeal te bereiken. Sinds afgelopen zaterdag bezig om alle manieren in te zetten. Whatsapp wordt niet herkend. Emails krijg ik enkele reactie op. Telefoon wordt onder de bereikbare uren opgegeven door koopjedeal met bandje beantwoord dat mailbox vol is en er geen bericht ingesproken kan worden. Mijn vraag was: hoe lossen we deze verkeerde levering op. Ik wil geen tandenborstels, ik wil 2 laders en daar heb ik ook voor betaald…
In mijn reacties heb ik aangegeven dat probleem opgelost is door koopjesdeal direct na mijn vermelding op deze site. We zijn tot een prima oplossing gekomen. Ik ben een tevreden klant!
Gewenste Oplossing:
Ik wil een reactie van koopjedeal en een oplossing want aan de tandenborstels heb ik niets. De laders heb ik nodig en betaald dus die wil ik gewoon ontvangen