Klacht: verkeerde krant

op 05 mei 2017 over Bos Brothers in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben dik tevreden over ’t A.D. , maar heb nu al twee keer in ’n week de Westlandse editie ontvangen i.p.v. de Haagsche courant en ik vind ’t verschrikkelijk, dat ik bij telefonisch “contact” zo’n bandje krijgt en daar kom ik dus niet verder mee, vandaar mijn klacht op deze manier.

Gewenste Oplossing:

'n persoon aan de telefoon i.p.v. zo'n bandje en wel nabezorgen bij geen bezorging i.p.v.de betaaldatum opschuiven

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bos Brothers

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bos Brothers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bosjesman01