Klacht: verkeerde krant

op 02 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 02 september 2016 om 16:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Bravenboer,

Hartelijk dank voor het doorgeven van uw klacht.
Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de bezorging van uw Telegraaf niet op orde is. Wij hebben dit voor u doorgegeven aan onze bezorgservice zodat de nodige handelingen kunnen worden gemaakt om de bezorging weer op orde te krijgen.
Ook hebben wij het verzoek ingediend om in het vervolg uw Telegraaf goed door uw brievenbus te duwen, zodat deze er niet meer half uit hangt.
De gemiste krant zullen wij compenseren op uw abonnement door een extra dag toe te voegen aan uw betaalperiode, zodat u sowieso het aantal kranten krijgt waar u recht op heeft.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
Petruschka ~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door brav@kpnmail.nl