Klacht: verkeerde krant

op 09 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 09 juni 2016 om 09:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Van der Tuin,

Dank u wel voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u de verkeerde krant heeft ontvangen. Wij zullen contact opnemen met de bezorgdienst om uit te zoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ter compensatie zullen wij uw betaalperiode met een dag opschuiven. U kunt ervan uitgaan dat de krant voortaan weer keurig bij u bezorgd zal worden.

Met vriendelijke groet,

De Telegraaf - RC

Alle klachten die gemeld zijn door ffffffffffff