Klacht: verkeerde korting berekend

op 02 augustus 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Tot 3 maal toe heb ik vorige week 3 flessen witte wijn Cadis pinot bij AH XL gekocht, waarbij een kaart met ‘3 flessen voor € 10,00′ hing – zie bijgaande foto. Tot 3 maal toe werd er te weinig korting berekend – zie kopie van de bonnen. Bij de klantenservice is dit netjes opgelost met de belofte dat het hersteld zou worden in de computer maar dit is dus blijkbaar niet gebeurd. Omdat zoiets niet de eerste keer is dat het gebeurt, wil ik het nu toch kenbaar maken. Het gaat nu om kleine bedragen maar in z’n totaliteit wordt het toch aardige winst voor AH.

Ik ben tevreden met de oplossing van AH XL in Ede (verschil terug betalen) maar realiseer me wel dat ik zelf alles goed na moet kijken na het afrekenen. Dat doe ik nu ook meestal door eerdere ervaringen maar het zou niet nodig moeten zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alma Palfenier