Klacht: verkeerde kleur gordijnen

op 14 oktober 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Enkele weken geleden in de winkel in Middelburg aan medewerker gevraagd dat ik roomkleurige gordijnen zocht. Samen gekeken en mooie gordijnen gevonden, het licht in de winkel was niet zo super maar toch een keus via een coupon gekozen, onder de naam Antibes wit. Op 10 oktober mijn gordijnen opgehaald en mijn eerste reactie was” ze zijn grijs ipv roomwit, ik dacht toch misschien door vals licht in de winkel Thuisgekomen bleken ze toch echt lichtgrijs te zijn.
Ik heb gelijk gebeld, door de naam van de gordijnen ANTIBES WIT voel ik mij misleid en waarom was de medewerkster niet op de hoogte van de kleur, ik vroeg duidelijk om roomwit. Een andere medewerker zou mijn klacht doorsturen naar jullie maar ik wil zelf ook mijn verhaal doen.Ik heb nu gordijnen die totaal niet passen in mijn kamer, kostte 230 euro. Ik had van een bedrijfsleider wat coulance verwacht maar totaal niet.Wat kunnen jullie voor mij betekenen.

Andere gordijnen uitkiezen met een goed advies van medewerker.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door sylvia regina