Klacht: Verkeerde kleur Damesportemonnaie

op 26 september 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Ik heb vorige week de Nubbit portemonnaie ontvangen alleen had ik een blauwe besteld maar zonder enige uitleg een groene ontvangen. Heeft u daar een verklaring voor of wordt de fout nog hersteld?
met groeten Aat van EL

Indien ik goede uitleg of vervanging krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 26 september 2016 om 12:22 geantwoord

Beste A. van El,

Dank voor uw mailbericht.

Wat vervelend om te horen dat u de verkeerde kleur heeft ontvangen.
Dit kan mogelijk het gevolg zijn van een inpakfoutje.
Om dit te kunnen onderzoeken is het retourneren van het product essentieel.
Zo kunnen wij de klacht in de toekomst minimaliseren.

Om een product te retourneren naar ons, dient u een retour-aanvraag te doen via onze website.
Het doen van een retour-aanvraag kost u slechts enkele minuten.
Er zijn uiteraard een aantal voorwaarden waaraan de retourzending moet voldoen.
Meer informatie hierover vindt u op www.koopjedeal.nl/retourneren

Om een retour-aanvraag te doen heeft u het onderstaande nodig:

- Uw bestelnummer (kunt u terugvinden op uw afschrift en/of op de orderbevestiging die u per mail ontvangen heeft.)
- Uw mailadres (Moet hetzelfde zijn als bij het plaatsen van de bestelling)

**Lees de onderstaande instructies goed door**

Er zijn twee mogelijkheden voor het doen van een retour-aanvraag.
A) Ik heb de bestelling geplaats met een account bij Koopjedeal.nl (Stap 1 t/m 5)
B) Ik heb de bestelling als gast geplaatst bij Koopjedeal.nl (Stap 6 t/m 8)

Stap 9 t/m 13 is van toepassing voor alle retour-aanvragen.

A) Instructies voor een retouraanvraag geplaatst met een account bij Koopjedeal.nl

Stap 1) Ga naar www.koopjedeal.nl
Stap 2) Klik rechtsboven op “Mijn account”
Stap 3) Links in de menubalk vindt u “Retourzendingen” klik hierop.
Stap 4) Klik op “Nieuwe retourzending aanvragen”
Stap 5) Doorloop alle stappen.

B) Instructies voor een retour-aanvraag als gast zonder account bij Koopjedeal.nl

Stap 6) Ga naar http://www.koopjedeal.nl/awrma/guest_rma/index/
Stap 7) Vul uw bestelnummer & mailadres in. (let op: dit moet overeenkomen met de bestelling-gegevens)
Stap 8) Doorloop alle stappen.

Stap 9) Uw retour-aanvraag wordt binnen maximaal twee werkdagen geaccordeerd door één van onze retouren-afdeling medewerkers.
Na de goedkeuring heeft u 14 dagen de tijd om het pakketje naar ons te retourneren.
Stap 10A) Indien uw retour-aanvraag goedgekeurd wordt, ontvangt u automatisch bericht van ons met de instructies over hoe u het pakketje gratis kunt retourneren naar ons. In de bijlage van de goedkeuring vindt u het gratis verzend-etiket.
Stap 10B) Indien uw retour-aanvraag wordt geannuleerd, ontvangt u apart bericht van ons.

Stap 11) U retourneert het pakketje volgens de aangegeven instructies.
Stap 12) Wanneer wij het pakketje ontvangen, ontvangt u bevestiging van ons.
Stap 13) Het kan maximaal 5 werkdagen duren nadat wij het pakketje ontvangen hebben, voordat uw retour is verwerkt.

Indien u kiest voor vervanging, ontvangt u bevestiging van de order per mail mits het product voorradig is.
Wanneer u liever creditering wenst voor uw retour-zending, ontvangt u een creditnota van ons ter bevestiging van de creditering.
Let op: creditering is enkel mogelijk wanneer de retour-aanvraag verstuurd is binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

Op deze pagina vindt u tevens de artikelen die niet geretourneerd kunnen worden.
Artikelen die u langer dan 14 dagen in uw bezit heeft, kunt u helaas niet retourneren.
Hiervoor geldt alleen garantie op technische mankementen.

Het pakketje dient in de originele verpakking en originele staat geretourneerd te worden naar ons.
Dit betekent dat het pakketje aan de onderstaande eisen moet voldoen:
- Het pakketje is stevig verpakt en goed dichtgetaped.
- Het pakketje is scheur-vrij.
- Het pakketje is lekdicht.
- Het pakketje moet zodanig zijn ingepakt, dat de inhoud van het pakketje niet kan verschuiven.

Indien het pakketje niet aan de bovenstaande eisen voldoet, kan uw retour geweigerd worden of niet in behandeling worden genomen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mochten er vragen of opmerkingen resteren, neem gerust contact op met ons.
Mijn collega's of ik helpen u graag verder.

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt