Klacht: Verkeerde kleur bankstel

op 22 mei 2016 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Prachtige bank besteld. Echter, verkeerde kleur werd geleverd. Direkt contact opgenomen en bank in verpakking geretourneerd. In de vestiging Naaldwijk verkoopster gesproken en geleverde kleur staat op bestelbon..wij hebben getekend dus kan er niets voor ons gedaan worden. Echter wij zijn er zeker van dat wij deze kleur niet gekozem hebben, veel te licht ivm huisdieren. Wij hadden de donkerste grijs gekozen. Ze willen wel de donkere opnieuw bestellen, maar dan moeten we alsnog 50% vd verkeerde bank betalen…tw 653,50 euro. Dat zijn we gewoon kwijt. Of annuleren, maar ook dan moeten we dat bedrag betalen. Wat moeten we hier nu mee? Wij gaan ervan uit dat de juiste kleur genoteerd wordt en dus teken je. Het hele huis is aangepast op de kleur vd door ons bestelde bank…moeten we de verkeerde dan zomaar accepteren om geen geld kwijt te zijn? Een kleur die we walgelijk vinden? Wat te doen????

Wij willen de bank in de kleur die we uitgekozen hadden, zonder daar financieel op in te leveren. En graag met spoed leveren, niet weer 10-12 wk...De klacht is 23/5 doorgestuurd, echter Pronto Naaldwijk houdt vol geen klacht ontvangen te hebben. Het is nu 31/5.
Nu willen we maar 1 ding...zsm ons geld terugkrijgen en deze hele nachtmerrie daarna vergeten.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pronto Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pronto Wonen

Heeft op 02 juni 2016 om 14:28 geantwoord

Heeft op 02 juni 2016 om 16:39 geantwoord

We hebben geen bruin besteld maar antraciet. Dit is geen oplossing. U dekt zich in met de fout die de verkoopster heeft gemaakt. Wij worden hier de dupe van
Daar passen we voor, wij eisen ons geld terug. En hoe komt u er in godsnaam bij dat we bruin wilden. Krijg uw adm. eens op orde. Nogmaals wij eusen ons geld terug en gaan dus zeker niet akkoord met uw antwoord. Klacht wordt dus niet gesloten!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Kwarkie