Klacht: Verkeerde ketting retour

op 01 december 2016 over Lucardi in de categorie Juweliers

Ik heb mijn gouden ketting laten maken bij lucardi! Door een fout van een medewerkster kreeg ik de verkeerde ketting terug. Ze had 46cm opgeschreven en dit moest 42cm zijn. Na dit aangeven te hebben werd ik gewoon voor gek verklaard, het kon zogenaamd niet eens.
Helaas had ik de originele bon niet meer aangezien deze aankoop vorig jaar is geweest! Wel had ik nog foto’s waarop je duidelijk kon zien (in verhouding met een andere ketting) dat deze die ik nu had duidelijk langer was. Waarop de medewerkster zei ‘ja misschien heb je de ketting wel anders om dan in werkelijkheid zou moeten’. Ik ben echt in shock. Ik laat een ketting van bijna €200.- maken bij jullie en er wordt gewoon niet serieus mee omgegaan. Ik vraag me af hoe we dit gaan oplossen. Ik wil namelijk zsm mijn ketting terug!

Als ik mijn gouden ketting van 42cm terug heb. En niet deze van 46cm.
Ik vind het echt niet normaal hoe er is omgegaan met mijn klacht in de winkel in hengelo -ov-.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nathalie123