Klacht: Verkeerde kast

Sharon2400 op 05 september 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Op zaterdag 28 augustus belde ik met de klantenservice omdat ik een kast besteld had die niet goed geleverd is. De kast bestond uit 4 pakketten, 1 van die pakketten had kastdelen in een andere kleur (grijs ipv groen). Hierdoor kon ik de kast dus niet die dag in elkaar zetten. De klantenservice kon mij niet direct helpen en maakte een reparatie aan, binnen 2 werkdagen zou er contact opgenomen worden. Je begrijpt dat het heel vervelend is dat een kast niet in elkaar gezet kan worden als je net voor het weekend hulp geregeld hebt. Omdat de Wehkamp na het weekend nooit meer contact met mij opgenomen heeft en ik het wachten beu was (we moesten verhuizen dus de kast moest in elkaar) hebben we de kast maar in elkaar gezet. Resultaat is dus een kast in twee kleuren, tja.. Erg slordig dat Wehkamp niets van zich laat horen ondanks dat de mevrouw aan de telefoon mij verzekerde dat er snel werk van gemaakt zou worden. Ik kom graag met Wehkamp in contact om dit te bespreken.

Compensatie

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Bedankt dat je het meldt Sharon. Dat lijkt mij geen fijne manie om een kast te ontvangen. Als helemaal niet als je zo lang moet wachten op reactie. Wij kijken graag of wij een compensatie aan kunnen bieden. Wil je daarvoor opnieuw contact opnemen met onze klantenservice? Dat kan door te bellen naar 038 845 45 45, via Facebook en Twitter of door rechtstreeks op de website of in de app te chatten. Met vriendelijke groet, webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht Sharon2400

1 jaar geleden - Het is inmiddels keurig opgelost met de klantenservice. Bedankt.

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedenavond, Dat is fijn om te lezen. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:54 geantwoord