Klacht: Verkeerde kaarten ontvangen, geen reactie Viagogo

op 02 september 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Begin augustus heb ik kaarten besteld voor Borussia Dortmund tegen SV Darmstadt op 17 september as.

Op 25 augustus kreeg ik de kaarten netjes thuis geleverd. Tot mijn grote verbazing ontving ik kaarten voor een ander vak, dan ik had besteld. Tevens bleken dit staan kaarten te zijn, terwijl ik op de site kaarten had besteld voor zitplaatsen. Omgerekend heb ik met alle servicekosten etc. 75 euro betaald voor een kaartje, op het originele ticket staat 16,70 vermeld. Toch een aanzienlijk verschil.

Op 25 augustus contact gezocht met Viagogo en kreeg tot mijn verbazing binnen 3 uur een reactie met het verzoek om een foto van de kaarten op te sturen. In de mail staat dat ze binnen 72 uur contact opnemen. Inmiddels ben ik 2 mailtjes verder, maar krijg op geen enkele manier contact en er wordt niet gereageerd op mijn mail.

Eerlijk gezegd ben ik behoorlijk verbaasd op deze gang van zaken, terwijl hun kernwaarde ” betrouwbaarheid ” is. Daar heb ik momenteel de nodige vraagtekens bij….

Dat ik zitplaatsen krijg, hier heb ik namelijk voor betaald. En anders restitutie van het teveel betaalde bedrag.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JeffreyH1984