Klacht: Verkeerde ingangsdatum

op 29 juni 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zondag ontving ik mijn nieuwe simkaart met een sim only abonnement.
Maandag kon ik er nog geen gebruik van maken met de melding dat het nummer niet in het systeem voor komt. Daarom heb ik naar T-Mobile gebeld en blijkbaar staat de ingangsdatum op 19 september. Terwijl het direct actief had moeten zijn.
Een medewerker kon het niet wijzigen en zal het verder uitzoeken en mij de volgende dag terugbellen. Dat is niet gebeurd.
Gisteren heb ik weer gebeld en nog steeds is mijn abonnement niet actief.

Gewenste Oplossing:

Als mijn abonnement actief is of anders annuleren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jeff1986