Klacht: verkeerde informatieverstrekking en doorverwijzing naar meerdere filialen.

willem.ne op 19 december 2021 over Aldi in de categorie Supermarkten

Ik ging in de Aldi te Den Helder om een Thermostaat douchemengkraan en een regendouche set te kopen, dit was niet voorradig en het personeel weigerde te bellen naar een ander filiaal. dus ben ik naar Schagen gegaan (trein) om daar te kopen, daar hadden zij alleen de regendouche set, deze heb ik gekocht (de laatste in de winkel) de dame in Schagen gaf mij te kennen dat de Thermostaat douchemengkraan in de Aldi te Alkmaar te krijgen was. Ik ben met de trein naar Alkmaar gegaan en ben naar de Aldi gerend, in de winkel heb ik direct een personeelslid aangesproken en gevraagd naar de Thermostaat douchemengkraan, zij gaf mij te kennen dat zij helemaal geen kranen hadden.
Als advies kreeg ik om bij het hoofdkantoor een klacht in te dienen en te vragen of het hoofdkantoor bij andere filialen wil nagaan of er een Thermostaat douchemengkraan van de zaterdagactie naar Den Helder gestuurd kan worden, voor de Fam Nels.

Al met al ; mijn klacht is dat er een slechte communicatie tussen de winkels is, ik verkeerd ben voorgelicht en fout ben doorverwezen, ik heb reiskosten gemaakt vanwege voornoemde slechte informatie voorziening en heb nog steeds geen Thermostaat douchemengkraan.

Met vriendelijke groet

J.Nels ([email protected])

reiskostenvergoeding , Thermostaat douchemengkraan

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aldi over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Aldi in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aldi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aldi

Heeft op 15 december 2021 om 13:56 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door willem.ne