Klacht: Verkeerde informatie bij nieuwe aanbod contract

op 19 juni 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb mijn contract verlengd bij Tele2. Het gaat om alles in 1. Dus TV, Internet en bellen. Ik wou zowiezo al niet blijven bij Tele2, maar ze deden mij een aanbod wat op ongeveer 140 euro korting zou komen over het hele jaar. Ik had eerst onbeperkt bellen met vaste telefoon naar nummers in Nederland vast en mobiel. Dat was niet meer mogelijk, maar er werd mij grenzeloos bellen aangeboden wat inhoudt dat ik dan 50 uur kan bellen. Nu blijkt dat ze een fout hebben gemaakt en dat het gaat om zorgeloos bellen en dat is maar 5 uur. Dus nu heb ik gesprekskosten bij mijn faktuur en als ik het wijzig naar grenzeloos bellen moet ik 5 euro extra betalen wat over het jaar 60 euro is! Dus dat is een veel mindere korting dan mij daadwerkelijk is aangeboden! Ben er super ontevreden over!

Dat mijn gesprekskosten worden vergoed en dat mijn abonnement recht wordt gezet naar grenzeloos bellen en dat ik niet 5 euro extra hoef te betalen voor het abonnement. En misschien een extra vergoeding omdat ik dit zo als frustratie heb moeten meemaken!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door monnn nino