Klacht: Verkeerde informatie aan de balie -opgelicht voor 287 euro !!!

op 22 september 2016 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Boeking gemaakt voor Opel Mokka in Ibiza via rental car met voucher en referentie, goldcar laat mij weten dat ik extra bestuurder , blabla gevraagd heb , laat mij tekenen voor 287 euro wat eigenlijk geen probleem was want de auto kost 202 en diesel erbij
WAT BLIJKT NU RENTAL CAR HEEFT REEDS WEL HET BEDRAG ERAF GEHAALD VAN MIJN VISA en GOLDCAR REKENT MIJ NU NOGMAALS ALLES AAN WANT DIT WAS NOG NIET BETAALD
voor mij is dit oplichterij eerste klas, ik informeerde ATOS klachtendienst alsook testaankoop met alle gegevens , ik werd van pier naar paul gestuurd bij goldcar alsook rental car want de zogzegde samenwerking is GEEN samenwerking maar een geldklopperij

terugbetaling van mijn kosten, de diesel ect wil ik gerust betalen maar de 202 euro die rental car reeds crediteerde dient GOLDCAR mij terug te betalen, fraude is dit

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vermeirvalerie