Klacht: Verkeerde informatie

op 23 november 2016 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg een factuur nadat ik zelf heb gebeld dat de spullen waarschijnlijk opgehaald moeten worden. Een maand voor de uitleendatum heb ik gebeld om te vragen hoe het in zijn werk gaat wat betreft het ophalen van de spullen na de verstreken datum. Er is mij verteld door Marion Kolster dat ik mij geen zorgen hoefde te maken omdat ik een week van te voren gebeld zou worden wanneer de spullen zouden worden opgehaald. Na de verstreken datum heb ik zelf weer gebeld met de mededeling dat ik de geleende spullen nog in mijn bezit heb en nog niet gebeld ben, hoe nu verder. Waarop Silvia Kloosterman mij vertelde dat dat niet de gang van zaken is en dat de spullen de volgende dag zouden worden opgehaald.
U begrijpt dat ik het dus niet terecht vind dat ik na deze foute informatie toch een factuur opgestuurd krijg.
Hoe gaan we dit oplossen?

Gewenste Oplossing:

Ik zou het correct vinden als deze factuur vervalt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar medipoint over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door medipoint in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Zweerus DC