Klacht: Verkeerde informatie

op 23 november 2016 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

Ik krijg een factuur nadat ik zelf heb gebeld dat de spullen waarschijnlijk opgehaald moeten worden. Een maand voor de uitleendatum heb ik gebeld om te vragen hoe het in zijn werk gaat wat betreft het ophalen van de spullen na de verstreken datum. Er is mij verteld door Marion Kolster dat ik mij geen zorgen hoefde te maken omdat ik een week van te voren gebeld zou worden wanneer de spullen zouden worden opgehaald. Na de verstreken datum heb ik zelf weer gebeld met de mededeling dat ik de geleende spullen nog in mijn bezit heb en nog niet gebeld ben, hoe nu verder. Waarop Silvia Kloosterman mij vertelde dat dat niet de gang van zaken is en dat de spullen de volgende dag zouden worden opgehaald.
U begrijpt dat ik het dus niet terecht vind dat ik na deze foute informatie toch een factuur opgestuurd krijg.
Hoe gaan we dit oplossen?

Ik zou het correct vinden als deze factuur vervalt.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door medipoint in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat medipoint een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

medipoint

Heeft op 21 juni 2017 om 10:25 geantwoord

Geachte heer Zweerus,

Volgens onze gegevens is uw klacht in behandeling genomen en daarbij ook opgelost. Helaas is de klacht hier nog niet afgesloten, gezien de klacht destijds in behandeling is genomen en daarbij ook is opgelost zullen wij overgaan tot het sluiten van uw klacht.

Medipoint Klachtenregistratie

Alle klachten die gemeld zijn door Zweerus DC