Klacht: Verkeerde informatie

op 26 mei 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Een postmedewerker heeft een pakket bij een verkeerd retourlabel gescand waardoor er een pakket die niet voor jullie is wel naar jullie is toe gestuurd. Dezelfde dag contact opgenomen met jullie en het advies was afwachten, want het zou retour komen. Na enige tijd weer contact opgenomen. Nog niks ontvangen. Mevr gaf aan dat er geen onderzoek gestart kon worden dus weer afwachten. In de tussentijd contact gehad met jullie partner(waar het pakket heen zou gegaan zijn) ook zij hebben het niet ontvangen en weer wachten.. uiteindelijk na meerdere keren bellen en enigszins op aandringen wilde een medewerker toch een onderzoek starten, maar is het te laat omdat er zo een tijd overheen is gegaan! Echter word er nu van mij verwacht dat ik het wel ga betalen. Ik baal er ontzettend van dat jullie verkeerde informatie hebben gegeven!

Als het pakket boven water komt of een vergoeding

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HAJS