Klacht: Verkeerde info verstrekken

op 12 juni 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 11 Juni was ik van plan 4 kaarten te halen voor de EK finale 2016 dat is ook gelukt alleen heb ik nu veel meer kaarten dan ik nodig heb en wat ik me kan veroorloven.
Vandaag zondag 12Juni belde ik de klantenservice van viagogo en kwam ik erachter dat er 8 kaarten zijn aangeschaft terwijl ik der maar 4 nodig heb en ik er maar 4 kan veroorloven.
Ik schrok me rot toen ik erachter kwam dat ik der 8 had aangeschaft.
11 Juni heb ik 3x geprobeerd kaarten te kopen.
2x lukte het niet wat ik dacht tenminste ik kreeg mails binnen van uw tickets zijn geannuleerd 2 maal.
De laatste keer lukte het echter wel ik had 4tickets voor het EK.
Vandaag belde ik Viagogo op en kwam ik erachter dat ik 2keer 4kaarten heb aangeschaft.
Ik chekte de bestellingscodes bij de vrouw en bij 1 van de orders bleek de codes overeen te komen als de codes die ik heb ontvangen in mijn mail met als bijschrift de order is geannuleerd.
Ik vind dit totaal niet kunnen door een fout van hun sta ik nu zwaar in de min.
Ik had nooit een mail mogen ontvangen met dat de bestelling is geannuleerd want toen ik die had gezien ben ik gaan kijken voor nieuwe tickets natuurlijk.
Vervolgens kom ik derachter dat ik al tickets had.
Ik vind dit niet kunnen

Gewenste Oplossing:

Als ze mij het geld terugstorten van 4kaarten.

Alle klachten die gemeld zijn door Wassim Harhour