Klacht: verkeerde halte aangegeven

op 08 februari 2018 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn zoon met beperking heeft netjes de 9292 reisplanner uitgedraaid om van Renswoude naar Baarn te reizen,
Hij moest bus 80 richting Amersfoort via Veenendaal, er komt een bus waar Rhenen via Veenendaal opstaat en hij vraagt het de goede bus is, nee je moet naar de overkant, hij stapt de bus weer uit en ziet zijn bus richting Amersfoort wegrijden, zijn hele planning in de war, ik heb m dus naar Amersfoort gebracht waardoor hij toch nog met de juiste trein meekon, heel vervelend dus

Gewenste Oplossing:

geen idee een vergoeding oid, baal er gewoon van omdat hij voor het eerst zelfstandig ging reizen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door thea1973h