Klacht: verkeerde halte aangegeven

op 08 februari 2018 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

mijn zoon met beperking heeft netjes de 9292 reisplanner uitgedraaid om van Renswoude naar Baarn te reizen,
Hij moest bus 80 richting Amersfoort via Veenendaal, er komt een bus waar Rhenen via Veenendaal opstaat en hij vraagt het de goede bus is, nee je moet naar de overkant, hij stapt de bus weer uit en ziet zijn bus richting Amersfoort wegrijden, zijn hele planning in de war, ik heb m dus naar Amersfoort gebracht waardoor hij toch nog met de juiste trein meekon, heel vervelend dus

geen idee een vergoeding oid, baal er gewoon van omdat hij voor het eerst zelfstandig ging reizen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

9292

Heeft op 10 september 2018 om 13:59 geantwoord

Beste reiziger,

Sinds kort is 9292 actief op klacht.nl. Daardoor konden wij niet eerder op je melding reageren.
We horen het graag als je melding nog actueel is. Je kunt dan een reactie sturen naar reizigers@9292.nl
Ook is het mogelijk om te reageren via het Twitter en Facebook account van 9292.

Groeten, Marco.

9292 is een samenwerkingsverband van alle OV-bedrijven in Nederland. We verstrekken namens hen uitsluitend OV-informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door thea1973h