Klacht: Verkeerde halte aangegeven

op 04 september 2018 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de app van 9292 staat dat ik de tijdelijke bushalte hoest hebben voor de 321 Lieshoutseweg, Beek en Donk.
Sta ik daar, komt de bus niet opdagen en moet ik toch naar de originele halte toe terwijl er op de app staat dat ik er wel heen moet!
Nu kom ik dus te laat hier door

Gewenste Oplossing:

GEEF HET DUIDELIJK AAN

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 9292 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 9292 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

9292

Heeft op 07 september 2018 om 12:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Didi, bedankt voor je melding en vervelend om te lezen dat de reis niet ging zoals je verwacht had. Om dit verder te onderzoeken willen we graag het gehele reisadvies (van en naar locatie) plus datum en tijd van reizen ontvangen. Daarmee kunnen we dan mogelijk contact opnemen met de vervoerder. Van hun ontvangen wij namelijk deze informatie.

Je kunt hier reageren, maar mag ook via reizigers@9292.nl of via ons Twitter en Facebookaccount @9292.

Groeten, Marco.

Alle klachten die gemeld zijn door didivandewalle02