Klacht: verkeerde geboortedatum

op 12 december 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geachte mevrouw/heer

op 07/12/2017 hadden wij (4 personen) een vlucht van Eindhoven naar Malaga onder boekingscode SZHUD.
wij zijn ingecheckt door medewerkers van Ryanair….
op 11/12/2017 probeerden wij inchecken maar lukte ons niet.daar kwamen wij achter dat in Eindhoven geboortedatum van ons(alle 4 personen)
verkeerd en alle 4 geboorte datum stond 31/12/99 tot onze verbazing dat niemand van ons zo een geboorte datum heeft.van daar uit heb ik geprobeerd via 0031206261011 oplossen….
na 5 keer bellen hebben zij tegen mij gezegd dat zij ook niets voor ons kunnen doen.ik probeerde door mijn kinderen ook via chat op lossen .
maar dat lukte hun ook niet …….
ik moest mijn werk neer leggen en naar vliegveld gaan .en zoals u weet op die dag was veel vluchten geannuleerd.dus wij stonden in een rij van honderden mensen .uiteindelijk tegen 19,30 waren wij klaar.
en daarna moest nog 20 kilometer terug naar ons bestemming .
ik was van ochtend 8 uur tot s,avond 19.30 bezig geweest .
naaste alle kosten (telefoon,vervoer) hebben wij een dag verloren .
ik moet te voegen dat wij (behalve) mijn vrouw waren wij voor werk’
dus u begrijp hoe vervelend voor ons was…..
wil u mij zeggen wat moet ik doen ,en waar kan ik mijn klacht indienen?
hoogachten abdollahzadeh

Gewenste Oplossing:

als wij eerlijk behandeld worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mohammad mehdi